VERDIENMODEL 'DE BEUNTJES'

VERSTREKKEN VAN HORECA CONSUMPTIES

Zoals elk ander café zal de voornaamste bron van inkomsten het eten en drinken zijn. De Haas wil deze bron zo groot mogelijk maken door de volgende onderscheidende punten:

  • De mogelijkheid bieden tussen A- en B-merken om zo de groep aan te trekken die geen gebruik maken van de horeca omdat ze het te duur vinden;
  • Evenementen organiseren zodat er veel gasten binnen zijn die consumpties afnemen;
  • Een kleine simpele menukaart die zorgt voor een lage inkoop- en verkoopprijs. Hiermee wordt de drempel verlaagt om eten te bestellen en vergroot het de afzet;
  • Zorgen voor samenwerkingen met verenigingen voor het verhuren van zalen zodat er constant gasten over de vloer zijn;
  • Aantrekkelijke acties inspelend op het moment. (bijv. Valentijnsdag, EK voetbal etc.).

ZAALVERHUUR 

De Haas wilt in zijn restaurant meerdere zalen zodat hij veel vrienden kan uitnodigen om te eten en te borrelen. Door de centrale ligging en de vele bedrijven die Utrecht heeft is dit een mooi verdienmodel voor de Haas. Samenwerkingen worden aangegaan om een constante bezettingen te hebben en door de huidige vraag naar dit soort ruimtes verwacht de Haas een redelijke bezetting te krijgen. Bij bedrijven en andere instanties met een winstoogmerk zal de zaal verhuurd worden tegen een bepaald bedrag. Bij Studentenverenigingen en sportvereniging zal de Haas aparte afspraken maken om te zorgen dat de drempel verlaagd wordt en de bezetting groot blijft. De Haas wilt zijn ruimtes met iedereen kunnen delen!


EVENEMENTEN ORGANISEREN

De Haas heeft tussen zijn oren zitten dat hij veel evenementen wilt organiseren in zijn restaurant. Door meerdere verdiepingen, zijn er veel verschillende soorten evenementen mogelijk. Zo kunnen er themafeesten georganiseerd worden met twee verschillende podia, wekelijkse dart-avonden met bijbehorende toernooien en natuurlijk evenementen ingespeeld op bijvoorbeeld Koningsdag en het EK. Restaurant 'Café de Beuntjes' verdient niet alleen met de bar-omzet en ticketverkoop van deze evenementen, omdat de naamsbekendheid per evenement steeds groter wordt, ziet de Haas dit ook als motivatie om steeds meer evenementen te gaan organiseren.